zondag 25 april 2010

Met dank aan de postcode loterij


Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge van Marianne Design. Vorige week kreeg ik post van de postcode loterij. Aangezien ik toch nooit wat win, wou ik het bij het oud papier gooien. Toen ik voelde dat er iets in zat, heb ik toch maar even gekeken.. Ik heb de kartonnen onderzetter beplakt met een plaatje van Marianne Design en ik vind het eigenlijk best grappig geworden. Verder heb ik er mijn eerste (!) eigengehaakte bloemetje opgemaakt. Na héél véél oefenen is het dan eindelijk gelukt.

Groetjes, Henrike

4 opmerkingen:

  1. Je bloemetje is zeker goed gelukt.

    Bedankt voor het meedoen met de challenge

    Groetjes Renate - DT Marianne Design Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart Henrike.
    Leuk dat je meedoet aan de MD challenge.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig keertje geworden
    Bedankt om mee te doen met de challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt mooie hollands kaartje
    groetjes jolanda bongers
    DT team MD

    BeantwoordenVerwijderen